Het begrijpen van zoekmachine-optimalisatie (SEO) is inderdaad heel belangrijk om uw verkeer aanzienlijk te vergroten en ook om uw merk bekend te maken. Duizenden persoonlijkheden zijn op zoek naar inhoud, net zoals wat je verzint. Je kunt ze zeker helpen het vinden van een SEO-expert. Volgens HubSpot begint ongeveer 80% van het verkeer van een site met een zoekopdracht en begint 93% ervan op een zoekmachine, en daarom is zoekmachine-optimalisatie (SEO) zo essentieel. Bijblijven op SEO vergt veel experimenten en zelfs experimenten. De algoritmen die Google gebruikt, worden voortdurend bijgewerkt, dus het is erg belangrijk om volledig op het laatste nieuws te blijven. Met dit alles in gedachten en ook een beetje oefening, kunt u snel een SEO-expert worden. Hier zijn een paar SEO-technieken die u moet volgen.
– Voer een goede SEO-audit uit op uw website. Door uw site te controleren, kunt u ontdekken waarom u niet genoeg zoekverkeer en verkopen ontvangt. Veel SEO-bedrijven bieden deze service deze service aan, maar u kunt zeker veel geld besparen door het gewoon zelf te doen.
– Hebben alle pagina’s van uw website SEO-beschrijvingen en metatitels? Is elke pagina geoptimaliseerd voor SEO-zoekwoorden? Is de URL-structuur geoptimaliseerd voor alle zoekmachines? Dit zijn enkele van de belangrijkste vragen die moeten worden beantwoord.
– Zorg ervoor dat elke pagina en blogberichten correct zijn opgemaakt. U moet controleren of elke pagina is opgedeeld met de kopjes en subkoppen.
– Je zou moeten zien of elke pagina 2-3 zinnen per alinea gebruikt.
– Zorg ervoor dat op elke pagina belangrijke punten worden vetgedrukt of cursief worden gemaakt.
– Kijk of elke pagina is geoptimaliseerd met een call-to-action.
– Je moet precies weten wat de gebruikers willen. Google is absoluut geen reclamebedrijf. Ze zijn eigenlijk een big data-bedrijf. Elk afzonderlijk hulpmiddel, platform en ook apparaat dat zij ontwerpen, heeft slechts één doel: gegevens ophalen bij de gebruikers en de gegevens gebruiken om een sterkere zoekmachine te bouwen.
– Je moet jezelf beschouwen als een big data-bedrijf. U moet zich concentreren op wat de klanten precies willen, omdat klanttevredenheid erg belangrijk is.
– Wanneer en wanneer u naar feedback van uw doelklanten luistert, zal dit de inhoud die u maakt op maat maken om zeer gebruiksvriendelijk te zijn. De gebruikers houden mogelijk van uw inhoud en verspreiden het woord. Er zijn verschillende manieren om erachter te komen of de consumenten van je inhoud houden. Je kunt sociale mediaplatforms bekijken zoals Quora, Instagram, Facebook, Snapchat, etc.